Livet är svårt..

Walther är hos dagmamman och jag sitter hemma själv. Lägenheten ser ut som en bomdnedslag (jag vet vem som startade kriget...) så jag borde nog städa så att krigsherren kan stöka till när han kommer hem igen. Jag menar vad ska han annars roa sig med? Jag förstår inte hur något så litet kan orsaka så mycket förödelse.

Kan försöka beskriva lite hur det gått till: Walther hittade ett öppnat blöjpaket så nu har vi blöjjor över hela lägenheten, Walther hittade flyttlådan där alla hans saker låg, nu ligger de utspridda över hela lägenheten, Walther hittade skohyllan OCH skoskåpet så nu ligger skor i hela lägenheten, Walther har lärt sig öppna lådorna i köket så nu ligger köksgrejjor över hela lägenheten, Walther har oxå lärt sig öppna lådorna till hans byrå så nu ligger hans kläder över hela lägenheten...

Börjar ni förstå hur det ser ut här hemma?

Så fort man vänder ryggen till så hittar han på nått stökigt bus och jag kan ju inte springa efter honom hela tiden. Tröstar mig med att min mor säger att det där med att älska att plocka ur saker är en övergående fas, hoppas bara på att den går över snabbt. Håller på att lära honom att plocka tillbaka men det tycker han är roligt i två minuter sen vill han börja plocka fram igen :/

Vad ska jag göra? Kan ju knappast sätta hänglås på alla ställen eller låsa in honom i sitt rum...

Men lilla terroristen är i alla fall så söt o go att det inte går att bli arg på honom...

Just det ja, fixade naglarna igår och de blev skitbra :)

Kommentarer
Postat av: partyblöjan

precis min åsikt.. död åt sporten på "våra" kanaler..

hehe, ja det är mystiskt hur stor förödelse en så liten människa kan skapa.. här hemma är det mest bokhyllornas innehåll och saker som nån dum fan (läs jag) råkat lägga på soffbordet som sprids runt över hela lägenheten..

2010-04-23 @ 12:26:35
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: partyblöjan

hehe, det är bra det.. mamma ska allt få slita lite..

2010-04-23 @ 13:46:38
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: ELIIIN:

Kan du inte slänga upp en bild på naglarna? :) och vad kostade det?

2010-05-01 @ 17:52:04
URL: http://elix.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0