Jaha..

... då kanske det e dax för mig att börja blogga igen då :)

Har nu kommit hem från Filippinerna och börjat skola in Walther hos dagmamma.
Inskolningen går jättebra och Walther trivs med sin dagmamma Ammi! Hoppas bara att allt fortsätter gå bra när jag börjar jobba den tredje maj. Lilla Walther har nu lärt sig att när man frågar om Walther ska gå o sova så nickar han och går in till sitt rum och ställer sig och väntar vid sängen.. Undrar om han e lite tröttare än vanligt nu när han börjat hos dagmamman...
Ska faktiskt bli roligt at komma tillbaka o börja jobba igen. Har beställt en ny tjänstebil (en saab 93 combi) som förhoppningsvis kommer inom de närmsta veckorna. Borde ju inte ta så lång tid med tanke på at saab lär väl inte vara världens populäraste bilmärke just nu.. hehe..

Hade fotografen här igår som fotade lägenheten (ska sälja den om vi får ut tillräkligt med pengar...) och bilderna såg jättebra ut. Förhoppningsvis blir mäklaren klar med objektsbeskrivingen imorgon så vi kan titta igenom och godkänna. Efter det läggs lägenheten ut på hemnet och sen ska vi ha visning 9 och 11 maj!

På Torsdag ska jag och fixa naglarna på ett nytt ställe som Catharina tipsade om, det heter Mysnaglar och ligger på Torsgatan (Catharina var mycket noga med att påpeka att det ligger väldigt nära Grappa som är hennes afterworkställe hehe..). De gör inte akryl eller gele naglar utan de använder tydlige silke och Catharinas naglar är superfina så vi får väl hoppas att de lyckas med mina naglar oxå ;)

Nu ropar disken på mig att den är färdigdiskad och vill ut från diskmaskinen och in i skåpen!

Ha det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0