Har jag övergivit min son?

Fan känns som jag har övergivit honom... Det är sån skillnad på att lämna honom med en underbar filippinsk tjej vars jobb enbart är att underhålla Walther och att lämna honom hos en dagmamma. Lite skillnad på temperatur oxå... Idag blåser det småjävlar, duggregnar och är runt 1 grad varmt. Ängsliga morsan satte på Walther följande: Underställsbyxor nedsoppade i strumpor med mjukisbyxor över och sen termobyxer över det (dock tunna sådana) sen hade han t-shirt body, långärmad tröja fleecejacka och fodrad överdragsjacka, självklart även mössa men vantar är det sisådär med. Walthet HATAR att ha på sig vantar.

Känner mig så grym som lämnade honom ute i detta väder när jag själv fortfarande fryser fast jag varit inne i en halvtimme (min klädsel är dock följande: tunna jeans, jympadojjor, linne och en tunn stickad tröja med en vindjacka över..)

Dagmamman lovade att hon skulle ringa om det verkade som han frös eller var minsta kinkig så jag hoppas verkligen att hon gör det! Men när jag skulle gå var det inga problem, fick en slängkyss och ett bye bye och sen grät han i tre sekunder när jag börja gå sen hörde jag hur han skrattade så det känns skönt!

Men vad gör man när man är ensam hemma? Det e ju SKITTRÅKIGT!

Kankse borde städa lite men det är bara leksaker som är framme och när Walther kommer hem så kommer han ju att plocka fram allt sån igen så att plocka undan leksaker känns helt meningslöst!

Kommentarer
Postat av: partyblöjan

hehe, illa..

2010-04-22 @ 18:15:45
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0