Börjar bli frisk

Idag var min vikaries sista dag så han kom förbi och lämnade dator, mobil och allt annat jag behöver på måndag. På söndag kommer min tillfälliga bil levereras till mig och Gustav åker till Skövde och jobbar tills på onsdag.
Första arbetsveckans första dagar kommer jag och Walther alltså vara ensamna. Kommer nog bli lite längre dagar då för Walther än vad vi räknat med men förhoppningsvis kan vi korta av han dagmammatid lite på torsdag och fredag.

Valborgsmässoafton tillbringas för övrigt i tvättstugan (enda lediga tiden som fanns med kort varsel) och idag kom även våran lägenhet ut på hemnet http://www.hemnet.se/beskrivning/660004?r=3 Hoppas nu att vi hittar en trevlig hyresrätt i Nyköping (eller ett trevligt hus men det verkar inte finnas alltför roliga hus ute just nu).

Imorgon ska vi förhoppningsvis träffa familjen Morten/Nordström. Hoppas på fint väder så vi kan gå till lekparken och leka och fika lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0