Torsdag

Först vill jag säga att jag inte alls tycker om en viss Catharina Bergström! Har nu ätit godis till lunch, mellis och middag idag... och det värsta är att jag har huuuur mycket godis som helst kvar! Hur fasiken ska det här gå? # månader kvar till Filippinerna och jag moffar godis? O jag kan inte sluta för jag har såååå sjukt dålig karaktär! Och vad fick hon av oss? Naturdiet.. hon kommer vara smal som en pinne tills vi ses på Boracay! *morr* Hahahaha.. (är dock lite ironisk för de som inte förstår det..)

Idag skippade vi Babysimmet.. Walther har inte sovit ordentligt under dagen och jag mår inte helt hundra.. Gustav var tvungen att åka iväg och fixa med sitt lager.. Han är fortfarande inte hemma... Så jag sitter här i min ensamhet och käkar...GODIS!!!

Imorgon är jag, Walther, Louise, Eliott, Ingela och Molly bjudna hem till Lotta och Sally på lunch.. Ska bli supermysigt... Louise, Ingela och Lotta är gamla jobbarkompisar och det e så sjyst att jag får haka på när de ska träffas =) Nästa vecka blir det min tur att bjuda på lunch...

Ikväll var första kvällen som Walther inte ville dricka upp sin välling.. Han drack 50ml (brukar dricka 230ml). SÅ inatt lär väl bli första riktigt jobbiga natten när han lär vakna hela tiden och vara hungrig :( Men men vi får se hur det blir...

Nu ska jag kolla på det som e kvar av IDOL!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0