Suck, pust och stön

Imorse sprang jag och Lousie ner en snabbis till centrum, skulle egentligen inte handa nått mer än mat till Walther men det fick bli lite rödvin oxå ;) Det e ju Torsdag vilket nästan är helg i alla fall..

Kvart över ett var vi hos dietisten (eftersom Walther är komjölksallerigiker) hon sa inte mycket som vi inte redan visste. Det är sånna jobb som hennes som försvinner mer och mer när alla kan skaffa informationen själva. Det är ju bara att google så hittar man ju hur mycket info som helst. Tror nästan vi kunde mer om Walthers allergi och vad han kan och inte kan äta än vad hon kunde... Så det hela kändes rätt meningslöst, vi fick et visitkort så vi kan ju ringa om vi skulle ha några frågor... öhhh ELLER så googlar vi det istället och får svar mycket snabbare.. haha. Kan inte vara lätt för en sån som henne att möta unga människor som kan mycket mer än vad hon fick lära sig i skolan än vad vi har lärt oss från internet...

Snart ska jag väcka Walther för han ska o simma.. De kanske till och med skulle få dyka idag.. =) Det e gustav som ska simma med Walther idag och jag har inte vågat sagt att de kanske ska dyka idag.. Gustav är ju lite rädd att få vatten över huvudet.. hehe Nej då.. det ska nog gå bra.

Imorgon är det babysång på Bibblan vid halv tio sen ska vi fika lite å sen ska jag promenera bort till friskis och träna lite. De har ju barnvakt så jag tänkte prova att lämna in där. Första gången som Walther har barnvakt (förutom när hans mormor varit det men henne är han ju van att se..). Ska bli spännande att se hur han reagerar på det :) Kankse inte funkar alls men då får han vara med mig o träna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0