Runt runt och tillbaka

Va en sväng till Sollentuna men där fanns inte det vi letade efter så det blev att åka till Sickla istället. Där hittade vi vad vi letade efter men kom fram till att det var överskattat skit så nu kunde jag släppa den idéen.. Tack Gustav älskling för att du står ut med mig och mina dumma idéer :)

Efter Sickla åkte vi hem till Engstrands och fikade lite, var år och dar sen vi va där känns det som... Isabella har blivit så stor! Kan inte fatta hur fort det går.. Hon som alltid varit lilla bebisen är ju nu ett BARN!!! Åldras jag själv lika fort? Hemska tanke...
Bella är i alla fall hur rar som helst med Walther fast han nyper och river henne mest hela tiden. Hon hjälper honom ta leksaker och klappar på honom jätteförsiktigt..

Nu väntar jag på broccolipaj och sen ska jag fundera ut vad jag ska göra imorgon.. Och nej kära mor min jag tänker INTE vika tvätten :P Haha Eller kanske... om det regnar och är jättetråkigt väder... Annars kanske jag ska shoppa litegrann =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0