Fredag...

Varit på mysig lunch hos Lotta idag =) Kul att se att Walther nu börjar tycka att det är kul att träffa andra barn...

Idag har Talter sovit grymt mycket, först 12 timmar nattsömn sen 6 timmar på dagen och sen somnade han runt sju idag... Han drömde bara en gång under natten som va så natten blev inte alls så hemsk som jag trott.. Undrar hur denna natt blir??? men vaknar min lilla prins inatt ska ha för en gångs skull få sova i våran säng... Nån gång måste man få fuska *thihi*

Nu sitter jag och dricker lite gott rött vin och varvar det med bacardi breezers =) Min Gustav vet vad jag vill ha en fredagskväll ;)

Imorgon ska vi kanske vara hundvakt åt världens sötaste tax... Han e bara så go och nu är det länge sen vi fick äran att vara hundvakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0