Söndag

Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på tvn (bilden funkar inte för den j*vla tvn har gått sönder) och kollar på Walther som springer runt i sin gåstol... När det blir helt tyst vet jag att han hittar på något bus, nu sist hade han lyckats fått ut en brödpåse från en låda, men han har även lycj´kats haft ner alla skor, halvt ätit upp varenda tidning vi har samt varit milimeter ifrån min kaffekopp.. Tror jag måste börja bli lite mer uppmärksam.

Walther har även börjat åla sig fram när han ligger på mage på golvet så snart har man väl ingen aning om var han är någonstans. Det här med att ta sig framåt får ju gärna dröja ytterligare några månader..

Idag ska vi åka ner till Björkvik och hälsa på. Ska bli trevligt att träffas, till och med Mathilda e hemma idag så vi blir hela familjen :)

Nu ska jag rädda våran spegel som attackeras av en Walther i gåstol (tur att familjen Engstrands tassar sitter kvar runt om hela gåstolen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0