Sjuk igen

Det går många dagar mellan mina inlägg nu. TV´n har pajjat och vi har datorn kopplad till TV´n så jag har bara dator när gustav är snäll och lånar ut sin dator...

Blev sjuk igen i fredagsnatt men har hela helgen haft underbar service av min kära sambo. Idag var han ju dock tvungen att åka o jobba och på en timme har mitt hem förvandlas till en krigszon! Walther i gåstol när mamma är sjuk är ingen bra idé: det ligger skor, tidningar, pappersbitar, leksaker, köksredskap, fjärrkontroller, tangentbord och allt annat som en liten sjumånadersbebis anser vara leksaker ÖVERALLT i hela lägenheten! Just nu sitter han på golvet och plockar ur alla saker jag lagt i en kastrull, snart dax att fylla på med nya saker. Tycker man borde få pengar till städhjälp av FK när man e föräldraledig och sjuk =) Det vore mycket trevligt just nu..

Känner mig som en hemsk mamma just nu, sitter bara o väntar på att tiden ska gå så han ska bli trött och vilja sova så jag också får lägga mig en stund...

Kommentarer
Postat av: ELIX:

krya på dig!

själv har jag faktiskt också fått feber, IGEN! Mycket trevligt..

2009-10-22 @ 23:15:23
URL: http://elix.devote.se
Postat av: partyblöjan

Hehe, förväntar du dig det värsta eller?! :O

2009-10-23 @ 21:01:27
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej :) Söt blogg du har :) Ska vi följa varandra via blogglovin'? :)

2009-10-24 @ 20:01:19
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0