Jag borde vinna ett bloggpris!

Hahaha tycker verkligen jag har förtjänat att vinna bloggpriset Världens sämsta bloggare!

Jag e ju inte allt för flitig på att skriva här men jag ska försöka skärpa mig... När vi e på Filippinerna lovar jag att blogga nästan varje dag =)

Jaha så vad har hänt sen sist då?
Jo Walther reser sig upp o ska gå med sin gåvagn hela tiden och hönsmamma som man e vill man ju gå bakom ifall han ramlar så min ryg går nog snart av, men det är väl bara att gipsa!?
Imorgon fredag så ska vi hem till Engstrands och fira Matthias och käka julbord. Måste ju hinna med julbord innan vi åker.
Just det ja, så har Gustav fått en ny bil också och Walther har fått en ny bilbarnstol =) Själv har jag äntligen klippt mig och ska försöka hinna tona håret ikväll...

Har fått fler brio grow stolar  det är nån som e intresserad (svart 1900:- vit 1300:-)

Kommentarer
Postat av: Lidingömamman

Undrade just vart du hade tagit vägen. Börjar bli aningens avis på er resa men jag har nog med allt jäklans illamående just nu och att resa i massor med timmar finns inte med på listan för tillfället. Kul att vi ska ses i morgon över ett julbord.



Kram,

Lidingömamman

2009-11-12 @ 21:00:20
URL: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0