Tisdag

Walther vaknade 05.50 imorse.. Tack för det.. (ironisk) Var bara att ge honom mat och bege sig ut på morgonpromenaden.. Har varit riktigt duktigt och gått minst en timme innan frukost i en vecka nu.. Resultat: JAG FÅR PÅ MIG FÖRLOVNINGSRINGEN! =) Underbart att kunna ha den för första gången på flera månader...

Vid halv elva knatade jag och Louise iväg ner mot centrum och tog vägen förbi Barnriket som har rea. Kan verkligen rekomendera den butiken, de har hur mycke roligt som helst och just nu 40% på nästan allt i butiken..  Hittade ett par supersnygga Ralph Lauren skor till Walther 40% va det på dom :)
I centrum köpte jag massa bodys på rea på Lindex och H&M.. så nu ska Walther ha massa kläder att kräkas på haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0