Söndag

Idag har jag gjort min samhällstjänst och röstat.. Jag är ju bara så duktig :) Efter jag varit och röstat kände jag mig lite smutsig så då hoppade Walther och jag in i duschen... Det va walthers första dusch någonsin.. (han e inte smutsig för jag brukar bada honom ibland..) Han va sååå söt.. bara satt i mitt knä och skrattade..lilla gullunge.. Nu sover lillpojken som en stock.... Hoppas att morgondagen är dagen då han slutar vakna vid sex och tar sovmorgon till åtta :) Imorse sov han till sju *wihoo* för att sen somna om och vakna vid nio.. UNDERBART

Nu ska jag sparka ner G. till tvättstugan för att hämta tvätten och sen ska jag gå och lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0