Solen lyser men det är ändå kallt :(

Har varit ute och gått en sväng på förmiddagen i det fina vädret. Men herrgud så kallt det var... Ska försöka ta o gå en sväng till nu när Walther vaknar..

Idag har Marjana o Bella varit här på besök och Bella har dansat till Brittan :) Hon e så söt för hon blir så glad när man spelar circus med Brittan.. haha då dansar hon hej vilt :)

Gustav har varit på utförsäljningen av solglasögon i värtan idag.. han köpte ett par assnygga D&G brillor :) Tackar Lidingomamman.blogg.se för det tipset :)
Skulle väl egentligen kunna tänka mig ett par nya brillor jag med men jag har ju två par redan så jag får nog nöjja mig med ett par från H&M för 29.90 eller nått ;)

Walther provade majskrok för första gången idag.. eller provade o provade.. Han fick den i handen och stoppade in den i munnen och gorde konstiga miner.. men en halv fick han allt i sig.. hehe

Kommentarer
Postat av: Lidingömamman

Vilka härliga "arbetsfria" dagar du har. Lite avis är jag allt. Tyvärr var det bara igår och idag som utförsäljningen var. Det kommer en likadan nästa år och då får vi hänga på låset. Ses vi på midsommar?



Kram,

Lidingömamman

2009-06-17 @ 20:16:53
URL: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0