Livet är underbart

I fredags tog vi oss ut till "landet" (Björkvik) och vi har njutit av solen hela helgen... Vad skönt det vore med hus ibland.. I lördags firade vi mor som fyllde år och i söndags fick jag min allra första mors dags present =) Ett jättefint guldhjärta...

Walther fick sina första sprutor igår och det gick jättebra. Han väger nu 6.5 kg och är 61 cm lång. BVC sköterskan blev lite förvånad över att han redan (och har ett bra tag nu) sover 10 timmars nätter utan avbrott. Hon sa att de va få förunnat så jag får väl verkligen njuta av att få sova :)

Idag är det mammaträff, imorgon lunch med Anna och på Torsdag lunch hos Louise och Eliott =). I helgen kommer förhoppningsvis Joel, Hanna och Hugo.

Livet är underbart och livet som mamma passar mig utmärkt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0