Full rulle framåt..

Dagen började vi halv sex och då skulle sonen min utfodras. Sen blev det frukost och ner med Walther i vagnen och ut på promenad.
Nu har Walther precis somnat och jag tänkte hoppa in en sväng i duschen. Anna kommer hit o ska käka lunch o det e ju inte så mysigt om jag STINKER svett just då..

Vi sextiden ikväll kommer Stephanie =) Ska dricka vin och grilla o äta massa gott *mys*

Imorgon Lördag kommer Leffe hit runt 4 tiden på lite mat och jag lär f springa som en galning fram och tillbaka till tvättstugan (ska tvätta o det e rätt så mycket tvätt eftersom det var ett tag sen vi tvättade..)

På Söndag blir det en av följande saker: Antingen kommer Joel, Hanna o alla baren upp o hälsar på (eller så kommer de nästa Söndag) eller så drar vi med oss familjen Engstrand på en tur i Skärgården...

Kommer säkert ha tråkigt nån stund under dagarna som kommer och hinna uppdatera lite ;)

In i duschen...

Kommentarer
Postat av: Linnea Bergsten

Sv: Det är noterat =)

2009-06-28 @ 19:48:36
URL: http://linneabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0