Åh härliga söndag :)

Har varit fin fint väder så vi har suttit på ballen o druckit kaffe och lekt med Walther.

På eftermiddagen la walther och jag oss i sängen och han låg o klappade mig på kinden tills jag somnade.. Tror jag somnade en bra stund innan honom men vi lyckades sova i 2.5 timme =)

Inatt är Walthers första natt i eget rum, får se hur det går... Tror att det är värst för mig :/  Började nattningen med en lång dusch... Han e ju bara så söt när han försöker ta vattenstrålen.. Han förstår inte riktigt att den inte går att ta... Sen blev det lite babymassage och race med barnvagnen (har tagit ner sittdelen fö o kolla hur den såg ut så han var ju tvungen att provsitta den lite.. hehe.. Tänker dock inte byta till sittdelen än...) Efter det blev det som vanligt lite mat o sen slocknade han som en stock i sin säng...
Har ju hela tiden haft honom i vaggan så nu när man lägger honom i en sjpjälsäng ser han ju sååå liten ut igen (och samtidigt så stor ut i sittdelen på vagnen..)

Nu ska jag plocka ur linserna, borsta tänderna och klägga mig i sängen o glo på lite tv...

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

det lär jag nog inte bli hörrudu ;)

2009-06-21 @ 22:17:18
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0