Va? Shit.. E klockan redan 20 i elva?

Idag har jag hunnit med massaor.. NOT!

Men jag har som sagt sålt vaggan (så nu har vi typ 1½ kvadrat mer att gå på i lägenheten) och det känns så skönt.
Gick ut och gick en sväng på eftermiddagen och då somnade lillgurkan i vagnen så då la jag mig på en filt på gräsmattan och ställde vagnen i skuggan av ett träd och låg o vilade i två timmar.. UNDERBART!
Ikväll har vi grillat med grannarna, haft så trevligt.. God mat, trevligt sällskap och gott vin en varm sommarkväll, kan det bli bättre?

Var även och hämtade Walthers nya stol:

 Visst är den fin? =) me löve it! =)

Nej nu ska jag hoppa i säng.. Får kolla på samma tv kanal och även reklam för dosan har gått sönder till tv i sovrummet o jag e alldeles för lat för att hoppa upp ur sängen o "zappa".. haha


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, den är jättefin! Skulle du ine ha en sån vändbar, med ratt? ;)

2009-07-03 @ 09:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0