Måndag, en mycket trevlig dag =)

Måndagar kan vara riktigt trevliga.. Speciellt när man slipper vakna tidigt och gå till jobbet ;)

Idag tog Walther sovmorgon, vilket ju också innebär sovmorgon för mig. Så imorse kom jag inte iväg på promenad förens vid nio tiden, men det var nog bäst så. Det hade hunnit blivit lite varmare än vad det var tidigare på morgonen...
Strax efter lunch kom Louise och eliott hit och fikade lite. Eliott har blivit så stor, 1½ månad yngre än Walther men redan både tyngre och längre :) Dom e så söta ihop (som vanligt glömmer jag ta kort..)

På eftermiddagen provkörde vi Walther i sittvagnen för första gången och han stormtrivdes i den. Skönt att slippa oroa sig för att han ska klättra ur vagnen och liggdelen börjar bli i minsta laget så jag kommer nog ha på sittdelen och byta till liggdelen om han inte verkar trivas. det e ju i princip fullt liggläge på sittdelen så han sover ju bra i den me...

Ikväll e vi hundvakt åt världens sötaste lilla tax: Boston han ligger här bredvid mig i soffan och ska både gosa och busa.

Här är en gammal bild på Boston och Walther:



En bild på Walther i sittdelen (för några veckor sedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0