Åh vad jag är dålig..

Är sämst å att blogga just nu.. Kanske för att jag har fullt upp hela dagarna nu.. Har ju två pojkar att ta hand om på heltid nu :)

I helgen var vi i Björkvik och hälsade på och då badade vi i polen, käka glass på smultronstället och bara tog det lugnt. Var i Kholm en sväng och träffade Linda Lea o Påke ( mycket trevligt trots att vi träffades i Katrineholm som bara har ETT fik öppet längre än till två på Lördagar.. ) Träffade även tant Emeli en sväng :) På kvällen firade vi farmor som fyllde år så hela tjocka släkten var där och jag fick till och med barnvakt nästan hela kvällen =) Mycket trevligt...

I tisdags var Sofia med familj här från Norge (gustavs syster) och igår var Lovisa o Fredde (oxå gustavs syster) här.

Idag har vi gått promenad med Louise, Niklas & Eliott till pizzerian i Torsvik (godaste pizzan på ön) och käkat mycket god pizza =)

Nu sitter jag här och dricker rose vin, bloggar och funderar på att ringa Steffi... Känns som evigheter sen vi sågs... undrar om hon e kvar i stan?

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

ahhaha jag är precis som dig ;) gaaalen i saker :D jaa tack :D meeh, kommer ni så tidigt? :D WIHU. vad kul <3

2009-07-30 @ 19:42:27
URL: http://elix.devote.se
Postat av: ELIX SVARAR:

ja precis, men det gick jättebra! :)

Pappa sa också att dom tar en avgift för att sälja av fonderna, men det gjorde hon inte heller ;p Så det var bara positiva saker!

2009-08-04 @ 10:15:53
URL: http://elix.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0