Vad gör man?

Har varit vaken hur länge som helst nu (sen cirkus halv ett). Har fruktansvärd halsbränna och har provat allt för att det ska gå över, men ingenting hjälper!
Har legat i sängen o försökt sova, vändit och vridit på på, råkat väckt gustav och till slut satte jag på tvn.. Den somnar jag ju alltid till..
 Låg o kollade ett tag men efter en stund blir det bara blått på alla kanaler..  Jaja tänkte jag o gick upp o fyllde på vattenglaset, det är väl bara någon kort störning, tvn börjar nog funka snart igen... Men icke då!
 Den har fladdrat till några gånger så jag trott att den funkar igen, men nej...

Så nu sitter jag i vardagsrummet, dricker vatten o käkar mariekex och hoppas på att tvn ska börja funka igen så jag kan somna ifrån denna hemska halsbränna...

Klockan är nu 04.51 och klockan ringer 06.45... hoppas jag somnat innan dess...

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha..och jag vaknade halv sex idag, somnade tolv.. sitter här i mörkret och ugglar.. Varför sover vi inte för?? :S

2009-01-16 @ 07:14:54
Postat av: Hanna

Åh nej! Stackare! Jag hade nästan glömt bort min otäcka halsbränna jag hade på slutet... Jag kunde inte heller sova ibland, det var fruktansvärt! Men köp Gaviscon - finns receptfritt på Apoteket. Smakar pekka, men funkar fint!!

2009-01-16 @ 10:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0