Nu e julen borta..

Nu har jag städat bort varenda spår av julsaker här hemma. Tyckte att det började bli dax när ingen av grannarna längre hade stjärnor och adventsljusstakar lysande... Men det blir faktiskt mycket mörkare o tråkigare utan nånting i fönstret som lyser..  Ska försöka hitta några fina fönsterlampor nån dag framöver... Just nu får jag klara mig med massor av värmeljus.. hehe min far skulle nog vilja ställa en brandsläckare i varje hörn om han såg hur mycket ljus jag har tänt just nu.. ;) Han tycker att mamma är livsfarlig med alla hennes ljus och sådan mor sådan dotter =)

På tisdag ska jag o ta blodprov igen.. Hoppas alla värdena ser bra ut denna gång. Blir mindre o mindre rädd för varje gång jag går dit... Fast får jag den där idioten som stack mig första gången ska jag be att få byta.. Hon får inte sticka i mig!

Nu är det bara några veckor kvar tills Bella fyller 1 år, nån som har något förslag på någon rolig present???

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om det är samma idiot-kärring får du komma hem till mig ist! ;)

Hoppas att det går bra.

Kraaaam

2009-01-18 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0