Förberedelse på livet som kommer?

Är detta med att inite kunna sova en förberedelse inför det som komma skall? Eller är det bara helt onödigt?

Lyckades i alla fall somna när G gått upp men vaknar av dem idoitiska brevbäraren som tydligen ser det som en sport att låta så mycket som möjligt i trappuppgången och dundra så hårt som möjligt med  brevinkasten! Blev ju livrädd, trodde någon stackare ramlade ner för minst hundra trappor o slog ihjäl sig... men nej det var bara brevbärern som inte har vett att gå lugnt o sansat... Jaja jag vet att jag är en riktigt gnällig gravidkärring just nu, men jag öppnade i alla fall inte dörren o skällde ut honom.. Det tyckte jag var riktigt starkt gjort av mig att lyckas hålla hormonerna i schakt ;)

Nu har jag ätit frukost och brottas med halsbränna igen :(  Har sånna Gavison (eller va de nu heter) som du tippsa om Hanna, men jag kräks när jag tar dom.. Ska till BM idag o fråga om det finns något annat bra på apoteket... Hoppas det för G skull.. När jag vänder o vrider på mig o springer upp på toa o pustar o frustar så vaknar ju han med stackaren, o han måste ju gå till jobbet... Jag får väl börja sova på soffan i veckorna om det inte blir bättre..

Kommentarer
Postat av: eluut svarar

hihi tack :D haha ;D

2009-01-16 @ 17:35:17
Postat av: Anonym

Bikarbonat är det bästa mot halsbränna. 1/2tsk i 1/2glas vatten :)



Amanda

2009-01-16 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0