Fika och böter...

Träffade min vikarie idag i Farsta centrum för att ta en fika och börja lämna över... Blev rätt så mycket information till stackaren, ögona stog i kors till slut. Så vi bestämde oss för att träffas på onsdag eftermiddag igen. Bättre att ta lite i taget.
När vi var klara och jag kom ut till bilen hade jag självklart fått böter!! Grr så typiskt...E så sjukt glömsk. Tänkte inte så långt att det bara var 2 timmars gratis parkering... Så nu kan Farsta centrrum glömma att jag tänker gynna deras affärer med några pengar framöver, dumma, äckliga förort! 475:- i parkeringsböter, hur tråkigt e inte det???

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska åka o tvätta bilen? Skulle behövas i alla fall...

Nu har jag inte kvar min jobbmobil (nummret som slutar på 8900) men jag har nu min privata telefon :)

Kommentarer
Postat av: eluut svarar

duu söta syster! :D tacktacktack!

2009-01-12 @ 21:23:08
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0