7934 steg senare...

Hämtade Mathilda igår vid T-centralen vid kvart i åtta, åkte till Willys och shoppade lite mat innan vi åkte hem. Väl hemma så äter jag lite smörgåsar medans Mathilda nöjer sig med lite choklad ;) Vi är vakna till strax efter 12 för att kolla om Mathilda kommit in på skolan hon sökt till och snacka om retsamt: hon ligger som FÖRSTA reserv!!! Hoppas nu att hon kommer in.. Då måste Gustav o jag ta tag i att städa på vinden så vi kan sortera ut alla kökssaker som hon kan få ;)

I morse var det bara att gå upp, käka frukost, kolla på supernanny och sen åka in till city. Och kan ni tänka er; jag o Mathilda åkte kommunalt =) Känner mig så stolt att vi klarade det, annar är ja en sån person som tycker att det e så mycket smidigare att åka bil..

Nu har vi precis kommit hem och insett att vi är 7934 steg smalare och många tusenlappar fattigare..
Här e det vi shoppade:


Mathilda köpte: löshår, skor, trosor, t-hirts, game card och kamera (inköpt tidigare i veckan) och jag köpte: ansiktskräm, ansiktsrengöring, sminkborttagning, mamma t-shirt och massa bebiskläder!

Nu ska vi laga lite mat och vila efter våran 5 timmar långa shoppingrunda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0