Underbara dag =)

Idag har vi legat på en filt på gräsmattan i Engstrands trädgård och vaktat så att inga bovar skulle komma in i huset (de är på kanarieöarna..Engstrands alltså, inte bovarna..) Har varit hur skönt som helst med fint väder och allt :)

Nu e det mesta inför Filippinerna bokat (som vi ska boka i förväg). Bara 4,5 månad kvar... Längtar sjukt mycket. Vi har bestämt oss nu att vi flyger till Manila från Hong Kong och stannar där i två nätter (på Shangri-La.. hehe) innan vi flyger vidare till Taglibaran. Sen blir vi kvar på Alona beach tills slutet av Januari och resten tar vi som det kommer.. :)

Stackare Walther var trött idag... Somnade redan vid sex, han orkade bara inte hålla sig vaken längre stackaren...

imorgon kommer Anna till ön och på fredag åker vi till Nåttarö på kräftskiva (kommer hem på söndag). Helgen efter det blir det väl antagligen Gbg och veckan därpå åker Gustav på konferans hela veckan. då tänkte jag passa på att åka ner till Katrineholm, ska åka tåg.. Får se hur det går.. haha Hoppas Walther tycker det e kul =)

nu ska jag ringa min moder för o se om hon vill prata med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0