Älskar solen =)

det e sånt underbart sommarväder nu, varför kan inte bara hela somrarna vara såhär? Dagen har spenderats på fågelöudde och Anna stod för värsta servicen, hon kom med lunch =)

Imorgon bär det av till Nåttarö och det ska ätas massor av kräftor och drickas massor av vin.. HÄRLIGT!!!

Nu har jag bokat biljett till Katrineholm, Onsdag v 34 ska jag få träffa lilla Alice och Linnéa. Ska bli supertrevligt att träffas..
Måndag och tisdag natt v 34 blir jag och Walther ensammna hemma.. Kanske blir ensamna hela veckan om inte Gustav kan ta sig hem.
Hoppas på att Hanna kommer upp och hälsar på nån dag framöver så vi kan shoppa lite ;)

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

taack :D höhö ;)

vet du, jag har världens fetaste köttsåren på mina fötter nu. ajaj..

2009-08-06 @ 22:27:22
URL: http://elix.devote.se
Postat av: Linnea Bergsten

Är det Linnea Burell du menar? =P

2009-08-07 @ 19:24:03
URL: http://linneabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0