Vad trött jag blir...

Om man ringer och förklarar hur man tänkt göra och man sedan gör så, hur kommer det sig att den personen som man förklarat sig för inte fattar varför man gjort på det viset??? Blir så trött på tröga människor som inte kan tänka själva!
Vill inte lämna ut några namn (även om det till 99% säkerthet inte läses av den personen) så jag förstår att det bara är jag som fattar mitt inlägg...

Har i alla fall varit hos en av mina favvokunder idag, hon är bra hon!

Nu ska försöka sova en halvtimme eller nått, mår inte så jättebra. Är trött och har "växtvärk" som tusan i magen...

Kommentarer
Postat av: elin

sv: jaa jag vill verkligen!! villvillvill.. jaa jag ska ju skriva ut en massa recept åt dig när du blir gammal och hypokondriker ;D haha

2008-10-20 @ 17:59:30
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Svar: Tack :D Ja de blir nångång när vi båda har tid ;O

2008-10-23 @ 07:28:29
URL: http://thrillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0