V.21

Ligger på +5 KG och har (förhoppningsvis) mindre än halva tiden kvar.
 
Har just nu stora problem med lukter, många människor luktar så illa. Har man rätt att säga det åt dom? Kan man skylla på att man är gravid och är lite känslig för lukter? Eller är det bättre att dränka sig själv med parfym så man förhoppningsvis inte känner lukten av andra?

Efter mycket om och men fick jag min vilja igenom och fick beställa den barnvagnen jag vill ha :) Det blir en Mutsy 4-rider singel spoke, den e så fin. Förhoppningsvis kommer den i december så jag hinner övningsköra den lite innan bebis kommer :)
Så här ser den ut:

Fast den jag ska ha är mörkbrun liggdel och mörk grön sittdel :)


Nu ska jag gå och se om jag kan hjälpa Gustav med maten, börjar bli lite hungrig nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0