Torsdag...

Igår fick vi hem vagnen och bilstolen :) Det e sååå fint.. Så nu kommer bebis åka i fina grejer, inte något beg. här inte, min bäbis ska det bästa :D
Var även o käkade hos familjen Engstrand igår o lilla bella är ju bara sååå söt :)

Idag har jag bytt till vinterdäck på bilen (eller som min pappa påpekade har ju inte jag gjort det utan jag har låtit någon annan göra det dvs däckfirman) och så har jag varit på linsundersökning.. hade knappt några linser kvar o man får ju inga nya om man inte gör linsundersökning en gång per år. Dessutom ville jag ha månadslinser istället för endagslinser.. Prisskillnaden är ju enorm: endagslinserna kostar 700:- o räcker i ca 45 dagar och månadslinserna kostar 200:- för tre månader... Måste ju börja tänka ekonomiskt nu när man ska bli förälder o allt...

Calle är här o har precis bjudit på mat... Räkor o vin (fast utan vin för min del). Han åker nog med oss ner till Kalmar imorgon.

Viktuppdatering: 61kg

Kommentarer
Postat av: elin

finns det faktiskt någon som heter calle? ojdå..

2008-11-01 @ 23:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0