Söndag

Känner mig mycket bättre nu, men näsan fungerar ungefär likabra att andas igenom som om man trär en plastpåse över huvudet. Men jag ska inte använda nässpray.... Måste lära min näsa att fungera utan...

Nu har jag gått 22 fullgångna graviditetsveckor och är uppe i 60 Kg och magen ser ut såhär:


Undrar var det kommer att sluta.... 8 kilos bebis???? *hjäääälp*


Idag har vi varit ute o gått en runda med Matthias Marjana o Isabella. Sen blev det våfflor med blåbär hemma hos Marjana.. *mums*

Imorgon blir det att jobba, känner att jag har tusen saker att ta i tu med efter en veckas sjukdom...

Kommentarer
Postat av: elin

sv: jadu, han lyssnar på oss för han orkar inte höra mitt och mathildas gnäll ;D sen skulle det ju bli ett jäkla liv imorgon innan skolan om jag inte hade en plattång... :P

2008-10-12 @ 21:03:42
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0