3 Miljarder..

Om jag skulle få en krona för varje sak jag måste göra så skulle jag snart ha tre miljarder känns det som.
Dessa saker är mest viktiga (ett plus bakom om det är en rolig sak och ett  minus bakom om det är en tråkig sak):
 
Det är budgetar som ska vara klara långt innan jag egentligen kommer vara klar med dem (-).
Det är att testa nya säljstödsprogrammet (+)
Att göra reseräkningen (-)
Att ringa till alla kunder som ringt (-)
Måste kolla ut och planera och köpa saker till bebis (+)
Måste putsa fönstrena (- -)
Måste hitta tid att klippa mig (+)
Komma ihåg att ringa om vattengympa (+)
Komma ihåg o ta alla mina piller varje dag (+)

O tusen andra miljarders ting... Inte så lätt att komma ihåg allt när man är så förvirrad som jag är... hehe

Har käkat lunch med Anna o Gustav idag, mycket god mat och trevligt sällskap.. Imorgon blir det lunch med Ylva o Jacobi på Martin Olsson i årsta, Olssons kök där har riktigt bra luncher...

Nu ska jag lägga mig i sängen o glo lite på dumburken o hoppas på att jag somnar väldigt fort...


Kommentarer
Postat av: Lidingömamman

Vad snygg sidan har blivit! Jag får nog ta och lära mig lite av dig. Själv känns det tungt idag. Jag en sanslös migrän av allt som jag stoppar i mig inför vår kommande IVF. Men skam den som ger sig.



Kram Lidingömamman

2008-10-15 @ 22:37:12
URL: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0