Länge sedan..

Har inte hunnit skriva på länge.. Förra veckan var det konferans i Gbg On-Fre. När vi landade i sthlm igen och jag skulle ta min väska från bandet var ett hjul borta.. Men all cred till SAS, de frågade bara vad jag ville ha för ny väska och ursäktade sig och sa att de bara hade väskor av märket Samsonite.. Så det ordnade sig smidigt..(eller ja, fick vänta bra länge i kön innan det blev min tur att klaga, men som sagt var jag hann inte mer än säga att min väska var trasig förens de erbjöd mig en ny väska så på det stora hela tycker jag att det e helt ok)

I lördags var hela familjen här på besök, mycket trevligt. Och dom hade tårta o kakor med sig :) *mums*  O min mor säger att hon snart, alldeles snart nog är redo att "övningsköra" upp till sthlm.. Hon måste ju lära sig nu så hon kan komma o hälsa på lillgusta ;)

Systrarna mina


Idag har jag suttit hemma o jobbat hela dagen fram tills nu, när man väl börjar med admin arbete hittar man bara mer o mer o göra... det tar liksom aldrig slut.. O däremellan ringer telefonen.. Men men imorgon blir det ut och besöka nya kunder i Täby... Har lånat gps av Marjana (G. måste ju ha våran) så nu ska det inte vara så svårt att hitta heller... hoppas jag...

Nu e det dax att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0