Jaha nu börjas det

Stackare lilla Walther, nu verkar det som sjukdomarna kommer på rad.

Imorse mådda han fin fint och jag lämnade honom hos dagmamman för att åka och möta upp Anna som jag skulle samresa med idag. Efter lunch ringde dagmamman och sa att Walther antagligen har ögoninflamation så det va bara att åka o hämta honom. När vi kommer hem så verkar han först hur pigg som helst men vid sex var det omöjligt att hålla honom vaken längre. Han var så trött så trött den lilla fisen och hostade och snorade och ögonen rann. Han fick lägga sig i sängen med sin flaska och han somnade på fem minuter (när flaskar var uppdrucken). Han lär väl dock vakna hur tidigt som helst imorgon..

Kul att förra veckan var Gustav på konferans o då va jag sjuk, denna vecka är Gustav i Skövde o jobbar o Walther är sjuk. Kul att vara tvungen att VABA det första man gör när man börjar jobba efter sin mammaledighet :/ Lagom poppis man lär vara hos chefen.. haha

Men bilen går hur bra som helst (trots att det är en SEAT, dock ser den precis ut som gamla Audi A4 eftersom det är exakt samma chassi) och när jag samreste med Anna så kände jag hur minnet började komma tillbaka så det ska nog inte ta alltför lång tid innan man är tillbaka på banan.


Bild av Annas Exponering

Kommentarer
Postat av: partyblöjan

jo tack.. ibland går det inte riktigt vägen.. men efter regn kommer sol gissar jag..

2010-05-03 @ 19:59:52
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 23:50:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0