Börjar bli normal igen

Nästan i alla fall.. Bihålorna är fortfarande igentjockade men jag smittar inte och jag känner mig frisk för övrigt!

Ikväll är Walther och jag ensamna, Walther sover redan så jag är riktigt ensam. Imorgon ska vi nog försöka snygga till lite här hemma och på Söndag ska vi förhoppningsvis till Stigtomta och sen till Björkvik. I Stigtomta ska vi gratta lilla Hugo som blivit två år och i Björkvik ska vi fira min mor på morsdag och fira både mamma och pappa som fyller/har fyllt år (pappa 28 maj och mamma 1 juni).

Näst nästa lördag (den 12 juni) ska vi till Björkvik igen för då tar min minsta lillasyster STUDENTEN!!!

Onsdag-Torsdag nästa vecka ska jag på konferans i Malmö, kollegorna skvallrar om att de sett brochyrer om Köpenhamn på kontoret och de är helt uppspelta över att vi kanske ska på en utlandskonferans (hahaha). Det närmsta utlandskonferans vi varit är på båten mellan Helsingborg/Helsingör.. Hade ju kanske varit liite trevligare med en konferans i Filippinerna, men men vad är en bal på slottet?

Så fort jag är frisk igen så ska jag göra någonting åt min vikt! Funkar inte att inte kunna ha alla sina kläder, dessutom är det ju redan bikinisäsong och mina bikinis verkar ha krympt i tvätten efter Filippinerna ;) Allt är Ylvas fel, hon ger mig massor av god choklad och har jag skiten hemma så kan jag ju inte låta bli att äta... Har faktiskt hänt flera gånger nu att jag smygätit godis när Gustav somnat :( JAG ÄR SÅ DÅLIG!!!

Kommentarer
Postat av: Steffi

Nu är det dags att uppdatera. Hur mår ni där nere i Nyköping?

2010-06-28 @ 22:55:00
URL: http://ssteffi.blogg.se/
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Trivs ni i Nyköping nu då? =) Förresten är namnnappar nåt för Walther? I sa fall gå in på min blogg och tävla: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/2010/july/tavling-sponsrad-av-namnnappense.html#comment

2010-07-12 @ 15:53:50
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0