Sjuk

Morgonen började 20 över fem (enligt walther)! Vi låg kvar o myste i sängen till strax efter sju och gick sen upp o käkade frukost och började med morgonbestyren. Det värsta är att jag har feber och är genomförkyld! Lämnade Walther hos dagmamman vid 9 och gick sen tillbaka. På väg tillbaka inser jag att det bara är min bil som står parkerad på den sidan gatan och inser fan det är tisdag, städdag mellan 8-17 och självklart hade de jävla lapplisorna redan varit där! HATAR DEM! Kollade inte ens på lappen utan lät den sitta kvar jag menar nu har jag ju betalat för att stå där hela dagen så då kan ju bilen lika gärna stå kvar!

Idag ska jag bara ligga i sängen och försöka bli frisk tills det e dax att hämta min lilla terrorist.

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Tycker du att min dotter Freja ska bli omslagmodell? Rösta på henne här: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/index.xml?view-id=30179

2010-04-27 @ 20:25:17
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0