Vaknade tidigt..

Nu verkar det vara slut på Walthers sovfest... Han vaknade vid sex imorse (som vanligt...) Han låg och lekte i ca en halvtimme själv i sängen innan han gjorde sig hörd och halv sju var det alltså bara att masa sig upp o göra gröt!
Även Gustav och jag har nu fått i oss lite fruskost och kaffe men kaffet verkade inte göra Gustav mycke piggare... Han tog Walther och gick in o la sig i våran säng o nu sover de båda IGEN... Här sitter jag och är bitter över att jag druckit mitt kaffe och för en gång skull är så pigg att jag absolut inte kan somna om... Så jag fortsätter att dricka en stor mugg kaffe till =)

Får se vad som händer idag.. Antagligen rör vi oss ner mot Nyköping men det återstår att se :)

Länge sen vi var hemma hos mor o far, Walther saknar ju sin Mormor och Morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0