Nu har jag varit sådär dålig igen

Dålig på att uppdatera alltså...

Men livet rullar på som vanligt, har i veckan fyndat lite på rean, varit på 70-års kalas, varit på mysig mammaträff hos Louise, promenerat massor och blivit sjuk :(

Walther sitter helt själv nu (ska lägga upp bild senare..) dock har jag alltid kuddar bakom honom för ibland "glömmer" han bort att man inte bara kan slänga sig bakåt... 6 månader och hjärnskakning låter inte kul..

I helgen var det tänkt att vi skulle till Björkvik men eftersom jag är sjuk så skippar vi nog det. Dessutom var Elin sjuk och Matilda stackarn är sjuk och ensammen i Örebro.. Alla syskon är sjuka just nu :(

Nu ska jag fortsätta knapra Ipren och Bafucin och hoppas på att jag blir frisk tills nästa vecka då våran mammagrupp ska vara med på fotograferingen till en broschyr om föräldraträffar på BVC =) Älskar ju att bli fotograferad så den får jag ju inte missa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0