Lilla husfrun jag

JAG HAR ÄNTLIGEN PUTSAT NÄSTAN ALLA FÖNSTER =)
 
Resultatet blev skitdåligt för jag hade ingen såndär skrapa som amn ska ha.. men men nu är det i alla fall gjort. Har ju tänkt ringa efter en fönsterputsare hur länge som helst men jag glömmer jämt bort så nu gjorde jag det själv! Får nog ändå i och för sig ringa fönsterputsaren så de blir riktigt fina men det kan vänta några veckor..

igår var vi ett gäng från mammagruppen som gick bort till Långängen och fikade, det var supermysigt. Slutet at September o man kan fortfarande sitta ute.. helt underbart!

Igår kväll blev jag dock sjuk, IGEN! Feber, ont i bihålorna, snuva, ont i halsen osv. Detta resulterade i noll sömn både för mig och Gustav inatt. Han gick tillslut ut och la sig i soffan och fick sova 1 timme innan han skulle sticka till jobbet. Stackaren.. Jag hade ju hoppats på att han skulle kunna Vabba idag (både jag och walther är ju krassliga..) men han har alldeles för mycket på jobbet just nu :(

nu ska jag passa på att sova lite till en film nu när Walther öntligen sover =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0