Björkvik och Nyköping

Va hem till mor, far och syster och hälsade på tidigare idag. Mycket trevligt. Kollade på hur fint Elins rum blivit när det nu är färdigmålat och tapetserat, käkade lite mat och provkörde Pappas nya fynd; en liten moppe som man kan fälla ihop... Bilder på mig och moppen kommer sen när Elin mailat över dem till mig...

Sen åkte vi till Nyköping och hälsade på Joel med barn och Joel; vi är dig evigt tacksamma =) Stackars Hanna som tydligen jobbade heeeela helgen lång...

Självklart lyckas vi pricka in broöppningen i Slöddertälje... (oj förlåt det heter visst Södertälje, glömmer lätt vad det heter när man e så arg som jag e nu..) Hur i hel*ete kan man ha broöppning på en Europaväg? Bygg en ny motorväg med en bro som båtjä*larna går under utan att man behöver öppna den! Hur svårt ska det vara? Och alla korkade miljöpartister skulle väl självklart vara emot den ideén men tänk så mycket onödiga avgaser som släpps ut när det är kilometerlånga köer och det bara kryper fram för att sen stå still o sen kryyypa fram igen... Gahhh shit va störande det är med köer! Jag bor ju verkligen i rätt stad.. Hahahaha

Nej nu ska jag lägga mig i sängen o hoppas på att det finns nått bra på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0