Anna Anka

Sitter o kollar klipp med Anna Anka, hon är min nya idol =)

Walther sitter på golvet framför mig och viftar med händerna till lite 2pac musik och Gustav har äntligen tagit sig i kragen och börjat städa sitt skrivbord!
Själv har sån grym träningsvärk att jag knappt kan andas utan att det gör ont någon stan, varför ska jag alltid köra igång alldeles för hårt med träningen ibörjan? Fast nu är det välbehövligt, har ju bara 2 månader på mig och 5 äckliga kilon kvar!

Ska se hur lång tid det tar för Gustav att fixa skrivbordet och om det inte tar alldeles för lång tid ska jag nog dra med honom på en promenad. Nu är det ju så att det är Lidingöloppet i helgen så det är säkert galet mycke folk överallt så vi får väl knuffa oss fram...


Kommentarer
Postat av: ELIX:

SKOJAR DU?

anna anka är förfan helt JÄVLA RUBBAD. hon menar typ på att tjocka människor inte får finnas....

2009-09-26 @ 18:25:59
URL: http://elix.devote.se
Postat av: ELIX SVARAR:

då tycker jag synd om dig om du vill vara lika blåst som henne :P

2009-09-27 @ 17:44:33
URL: http://elix.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0