Bubbleroom.se

Haha gud va duktig jag är... Nu är min blogg med på Bubbleroom. Man va tvungen att lägga till massa banners o stuff o jag fattar inte riktigt hur jag ska få det snyggt.. Hoppas kunna flörta med syster min så hon fixar det åt mig nån dag ;)

Man kan ju tydligen tjäna pengar på att lägga ut sin blogg på Bubbleroom! Shit va alla tänker: men gud va lättlurad hon e... Och ja, det är jag! =)

Nä nu ska jag verkligen sluta pillra med min blogg och försöka sova lite.. Har ju en liten Walther som garanterat inte vill ta sovmorgon imorgon (eller någon annan morgon heller för den delen). Så tack och god natt, imorgon går vi upp vid sex tiden och senare under dagen ska vi busa med Eliott och Louise :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0