Jättelänge sedan sist..

Sjukt länge sedan jag skrev något, men livet flyter på bra. Jag njuter varje sekund just nu, livet e bara sååå underbart. Min lilla guldklimp är så himla snäll mot mig (för det mesta) sover hela nätterna och är vaken och skrattar o pratar mest hela dagarna.
Mammagruppen har börjat nu, var ju lite fundersam över om jag skulle gå eller inte men det e faktiskt bara jättetrevliga människor och jättesöta bebisar så vi har riktigt treligt ihop. Walther har nu fått en "bästa" kompis (han mamma o jag ska tvinga dom att bli bästa polare haha) han heter Eliott och är lite yngre men nästan lika stor som Walther =) (ska fråga hans mamma om det är okej att han visas på bild..)

Lite nya bilder:

Walther boxar sin mamma



Walther sover i våran säng



Walther ligger på mage, inte direkt något han gillar men nu har han lärt sig rulla från mage till rygg så då tittar han bara på oss när vi lägger honom på mage och sen rullar han över till rygg...



Walther försöker äta upp filten..




Kommentarer
Postat av: Lidingömamman

Vad tiden går. Snart är han stora killen. Pyret och Bella är sugna på att få leka med Walther på riktigt. Hoppas att vi ses snart.



Kram,

Lidingömamman

2009-09-20 @ 15:23:05
URL: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0