Vilket väder..

På morgonen är det superfint och sen kommer värsta ösregnet och åskskuren så det blir översvämning på gatan och 10 minuter senare finns det inte ett moln på himmelen.. Mysko väder...

Idag har vi i alla fall inhandlat ett nytt matsalsbord =)
 
Igår var vi iväg till kista galleria och jag köpte tre par skor, en klänning och en kjol, jag älskar rea.. och speciellt när det är lite fint väder så man nästan e ensammen i gallerian =) Inte mycket folk att trängas med då inte..

Nu ska jag försöka dammsuga lite så inte Joel, hanna och Hugo blir skrämda av mina husdjur dammråttorna när de kommer imorgon...

Kommentarer
Postat av: ELIX:

vad för skor? =)

BILDER!

2009-07-04 @ 23:10:36
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: ELIX SVARAR:

haha ja gör det du ;)

men vem vet när det blir varmt i den med tanke på att det är skitväder :(

2009-07-05 @ 21:34:21
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0