Vad hände?

Vad har hänt med det fina vädret? Har precis kommit hem från morgonpromenaden och e lite blöt efter allt dumma regn. Svensk sommar när den är som bäst, eller?

Idag är det massa sånt tråkigt hushållsarbete som måste göras; plocka i och ur diskmaskinen, dammsuga, tvätta etc. SKITTRÅKIGT!!! men jag får väl passa på när det är dåligt väder tänkte jag. Ska ringa och boka tid för fönsterputsning också, det tänker jag fasiken inte göra själv. Hoppas de har tid att göra det snart för snart ser man inte ut genom fönstrena (får gå ut på balkongen för at se hur vädret ser ut.. haha)

Annars idag tror jag att familjen Engstrand kommer hit ikväll, kommer ju inte få se 2/3 delar av den familjen på mer än två veckor..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fönsterputsning är ju terapi!!! Om du inte saknar utsikten, vänta till augusti... ;)

2009-07-08 @ 21:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0