Ojoj oj

Inte skrivit på mycket länge nu.. ajabaja mig :P

Har varit nere i Kalmar en sväng och varit hemma lite och ikväll blir det till Engstrands.. Imorgon bär det av mot Kholm (ska träffa en gamal vän som jag inte sett på sjukt länge) sen blir det födelsedagskalas hos farmor och sen blir det att åka til Björkvik och slappa fram tills på Måndag :) Hoppas på bra väder så jag kan dega i polen hela dagarna :)

Walther fick sina fem månaders sprutor igår o han var så duktig, skrek bara på andra sprutan och den ledsna lilla killen blev snabbt glad igen och sköterskan var snabbt förlåten. Vikten var 7,8kg och längden var 67 cm. Följer sina kurvor perfekt :)

Nu ska jag packa upp resväskan från Kalmar och packa en väska till Björkvik :)

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

JAG E BRUNETT :D

2009-07-28 @ 22:03:32
URL: http://elix.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0