Sista besöket hos Bm

Allt dåg bra ut. Nu har han sjunkit ner till max och fixerat sig. Hon sa som hon gjort de tre sista gångerna jag varit där; han kommer vilken dag som helst nu.... Tillåt mig att små le :) Tror inte på det för fem öre, men som sagt på söndag har han inget val längre :P

Nu till att uttrycka mina åsikter:
1. Regeringen gör helt rätt i att inte lägga pengar i Saab! Mina skattepengar vill jag ska gå till andra saker än att köpa konkurrsbolag!
2. Vilka idioter tänder eld på matbutiker för att de säljer amerikanska varor? Hallå, de flesta butiker (livsmedel eller fackhandel) säljer idag amerikanska varor och på vilket sätt hjälper det att bränna ner butiker?
Dessutom: sluta tända eld på chipsen! Det gör att chipsen blir svårsålda till butiken och jag som jobbar med att sälja chips till butiker får svårare att sälja volymer...
3. Har verkligen alla tv-kanaler det så dåligt ställt att de inte har råd att köpa in nya tv program? Det går ju bara repriser på tvn! På en o samma vecka kan ju samma avsnitt av en serie visas minst tre gånger... Det e inte roligt när man inte har så mycket annat för sig...
4. Kruha Thai vid AGA-statoin på Lidingö har så sjukt god mat! Alla som kan bör prova deras mat, rekomenderar starkt nummer 47!

Kommentarer
Postat av: elin

taack syster :D roliga punkter du skrivit upp ;p hahaha :D <3

ps.. jag vill bli moster snart ;)

2009-02-27 @ 20:23:48
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0