Dåliga jag..

Nu har det gått sådär jätte lång tid sen jag skrev.. Denna gång skyller jag på att jag inte har någon egen dator.. använde Gustavs jobbdator.. O hn har ju börjat jobba nu :/

Uppdatering sen sist:

Förra helgen (14-16aug) spenderades i Göteborg (aka. Sveriges baksida...) Gustav hjälpte sin kära syster att flytta och jag och Walther shoppade.. Tyckte jag var en utmärkt arbetsfördelning ;)

I måndags var Annabanana här och käkade och drack några klunkar vin.. Mycket trevlig kväll...

I tisdags var det dags för mammaträff (alltid på tisdagar klockan 13.00..) Mycket trevlig som vanligt och massa gott att fika på :D

I onsdags var jag "hemma" i Katrineholm och hälsade på. Träffade Linnéa och Alice, Misa och Filippa, Karin och Ebba, Syster Elin (som var brun som en liten apa.. *morr*) och han även ta ens väng förbi pappas jobb och träffa honom lite.. En riktigt trevlig dag så den lilla trippen gör jag nog snart om (alltså så kommer jag snart igen och våldgästar dig Linnéa..)

I torsdags var det premiärsim på Babysimmet.. något Walther tyckte mycket om.. Eller han tyckte väl mest att det var roligt att plaska.. det där med att simma var han inte så intresserad av.. Haha..

I fredags slocknade Walther vid sju och vi strax därefter (glömde att tvätta..*ooops*)

Lördagen träffade vi Engstrands (det var nu grymt länge sen vi va där..) och spanade in deras nya soffa (som var apsnygg) och grillade lite käk..

Idag har vi tvättat (eftersom vi inte gjorde det i fredags..) och städat lite. Nu sitter jag o väntar på att Gustav ska komma hem så vi kanske kan ta en kvällsmacka o sen gå o lägga oss... han e iväg och packar iordning bilen inför en viktig arbetsdag imorgon..)

Nu dör snart batteriet i tangentbordet, så om jag missat några bokstäver så e det tngentbordets fel och inte mitt =)

Kommentarer
Postat av: Linnéa & Alice

Tack för senast! självklart måste det bli fler gånger. o vi kommer gärna upp till er snart också!

2009-08-23 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0