Dagen Onsdag

Idag har Walther, jag, Louise och Elott varit i Västermalmsgallerian o shoppat. Det var Walthers första åktur med tunnelbanan :) ick hur bra som helst förutom att hissen vid Fridhemsplan var seg och muppig...

Köpte ett par vantar och solhatt till Walther på POP och en svart fleecejacka på Åhlens (även den till honom). Till mig blev det bara ett par mörka jeans leggings från MQ, skulle gärna hittat några roliga skor oxå men det fanns inget kul...

Imorgon ska jag (Walther, Louise och Eliott ska självklart oxå med) till BVC. Ska mäta och väga Walther sen ska vi o käka lunch nånstans...

Jag e grymt avis på lillasyster Elin som nu är på Kreta, snacka om att åka precis rätt. Det var fint väder fram till den dagen hon skulle åka och sen hon åkte har det varit mulet hela tiden här hemma :/ Hoppas hon och Sofie har det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0