Hicka :)

Tror att bebisen hade hicka i magen i morse.. Kändes jättelustigt.. Ett jämt dunkande inifrån hahaha..

Precis efter frukost kom föreningen och gjorde garantibesiktningen av fönstrena de renoverade för några år sedan.. Med sig hade de världens grinigaste gubbe (han kom säkert från firman som gjort renoveringen...) Första han säger när han kommer in är: "jaha o här har ni inte plockat undan från fönstrena..." Jag svarade så snällt jag bara kunde "Om du början här inne, där det står EN blomma i fönstret så tror jag vi hunnit plocka bort från de andra fönstrena" och tänkte för mig själv "hoppas jag smittar gubbj*veln! Hahahahaha E sjuk och bitter som en gammal nucka idag.. Fast sen åkte Gustav och handlade o köpte massor av frukt o glass så då kändes allt mycket bättre..

Nu blir det snart middag och film och några puffar nässpray ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0